طرح تبدیل آیفون تصویری سیاه و سفید به رنگی


دربازکن های سیاه سفید موجود به دلیل مدت زمان بالای استفاده دچار مشکلاتی شده اند، سایت دورفون با طرح تعویض آیفون تصویری سیاه و سفید با رنگی ، سعی دارد تا هم تکنولوژی های جدید را وارد منازل شما عزیزان نماید و در کنار آن محصولات با کیفیت ایرانی را نیز عرضه نماید.

تبدیل آیفون تصویری سیاه سفید به رنگی




ادامه مطلب ...
[ یکشنبه 20 بهمن 1398 ] [ 22:58 ] [ رامین عاملی ]

پکیج آیفون تصویری آلدو 414 کامل


گروه صنعتی آلدو تولید کننده ی درب بازکن های تصویری پکیج یک واحدی آلدو شامل یک مانیتور 4.3 اینچی بدون حافظه یا بدون  مدل 414 به همراه پنل مدل AL-4UCM ، قفل زنجیری و ترانس 1 آمپر آلدو می باشد. این شرکت به عنوان تنها تولید کننده آیفون تصویری از مانیتور LED ساخت کشور کره در محصولات خود استفاده نموده است ، همچنین دوربین به کار رفته در پنل این محصول نیز ساخت کشور ژاپن می باشد و کیفیت تصاویر بسیار بالایی به همراه دید در شب قدرتمند دارد. شرکت آلدو جهت جذب مشتریان کیفیت محصولات خود را بالا برده است.

جهت خرید این محصول شما می توانید هم مدل با حافظه و هم مدل بدون حافظه را انتخاب نمایید.

 

 

جهت مشاهده محصول و قیمت آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

پکیج آیفون تصویری آلدو 414

 

 




ادامه مطلب ...
[ یکشنبه 20 بهمن 1398 ] [ 2:29 ] [ رامین عاملی ]

پکیج آیفون تصویری آلدو مدل 416M کامل


پکیج یک واحدی آیفون تصویری آلدو 416M شامل یک مانیتور 4.3 اینچی با حافظه مدل 416 جدیدترین تولید شرکت آلدو به همراه پنل مدل AL-4UCM ، قفل زنجیری و ترانس 1 آمپر آلدو می باشد.

این شرکت به عنوان تنها تولید کننده آیفون تصویری از مانیتور LED ساخت کشور کره در محصولات خود استفاده نموده است

همچنین دوربین به کار رفته در پنل این محصول نیز ساخت کشور ژاپن می باشد و کیفیت تصاویر بسیار بالایی به همراه دید در شب قدرتمند دارد.
شرکت آلدو جهت جذب مشتریان کیفیت محصولات خود را بالا برده است

 

جهت مشاهده محصول و قیمت آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



ادامه مطلب ...
[ یکشنبه 20 بهمن 1398 ] [ 2:21 ] [ رامین عاملی ]

آموزش جامع نصب آیفون تصویری

در آموزش جامع نصب دربازکن های تصویری معروف که توسط مدرس مجرب و نصاب کارکشته دربازکن تصویری تهیه شده است

تمام نکات قابل توجه و مورد نیاز برای یک نصاب آیفون تصویری آورده شده است.

آموزش نصب آیفون تصویری




ادامه مطلب ...
[ شنبه 19 بهمن 1398 ] [ 23:57 ] [ رامین عاملی ]

عرضه آیفون تصویری کامل به صورت پکیج


انتخاب و در کنار هم قرار دادن سفارش های آیفون تصویری به صورت تک تک در خرید های اینترنتی سخت و دشوار است. یکی از خدماتی که کمتر سایت اینترنتی ارائه می دهد فروش آیفون تصویری کامل به صورت پکیج می باشد، ارائه این محصول به صورت کامل به مشتری برای یک خرید آسان و بدون درد سر کمک می نماید. گروه فروش سایت دورفون تصمیم گرفته تا به صورت تدریجی پکیج های کامل را برای فروش در سایت قرار دهد. پکیج کامل آیفون تصویری




ادامه مطلب ...
[ شنبه 19 بهمن 1398 ] [ 23:37 ] [ رامین عاملی ]

معرفی با جک آرام بند ریوبی مدل ۸۸۰۳

آشنایی جک آرام بند ریوبی : با مکانیزم حرکت دو سرعته و دارای نیروی انتهایی در 15 درجه پایانی یکی از بهترین گزینه ها جهت نصب بر روی درب ورودی واحد ها دارای قفل برقی مدیریتی و ساده می باشد. این جک آرام بند جهت نصب بر روی درب های 65 کیلوگرم ارائه می شود. ”این آرام بند ساخت شرکت ریوبی ژاپن بوده و در کارخانه تایوان آن ساخته شده است و دارای چرخه کاری 300 هزار بار باز و بست درب می باشد” برای درب های فلزی و یه چوبی تا سایز EN3 می توانید از این آرام بند استفاده کنید زیرا اگر عرض درب نسبت به وزن درب هماهنگ باشد یا هزینه مناسب ارام بندی بسیار عالی انتخاب کرده اید در کاتالوگ اصلی این دستگاه چرخه کاری دستگاه 300 هزار بار ذکرشده که در ترجمه فارسی تا 500 هزار بار هم امده ولی نسبت به گارانتی دستگاه که پانزده ماهه می باشد، همان چرخه کاری 300 هزار بار که شرکت ریوبی عنوا کرده صحبح تر است




ادامه مطلب ...
[ شنبه 19 بهمن 1398 ] [ 1:27 ] [ رامین عاملی ]